روابط عمومی پتروپارس برترین روابط عمومی كشور شد
روابط عمومی پتروپارس برترین روابط عمومی كشور شد

روابط عمومی پتروپارس برترین روابط عمومی كشور شد

 11 آبان 1392
روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در میان

روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در میان 150 روابط عمومی دولتی و غیردولتی، با كسب رتبه اول در 3 رشته، به عنوان رتبه اول روابط عمومی ممتاز ملی معرفی شد.

براساس این گزارش، در میان 1800 اثر راه یافته به این جشنواره، آثار روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس رتبه اول بخش‌های «مالتی مدیا»، «نشریه الكترونیك» و «كتاب» را از آن خود كرد و برترین روابط عمومی ممتاز كشور شد.

این جشنواره در روزهای 17 و 18 اردیبهشت‌ماه با هدف انتخاب و معرفی الگوی مناسب در حوزه انتشارات و آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق در 5 بخش كلی برگزار شد و تمام روابط عمومی‌های كشور آثار و انتشارات خود را در معرض داوری هیات داوران قرار دادند.

در اختتامیه این جشنواره كه 18 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های كتابخانه ملی ایران برگزار شد، با رای و نظر هیات داوران، پتروپارس به عنوان رتبه اول روابط عمومی ممتاز كشور معرفی شد و با حضور دكتر عزیزی، رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس؛ سیدشهاب سیدمحسنی، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مهدی باقریان، رئیس موسسه كارگزار روابط عمومی با دریافت لوح و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس پس از كسب این موفقیت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: دریافت این جایزه نتیجه تلاش و همدلی و كار گروهی در مجموعه روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس از بدو تاسیس تا كنون است.

مهندس سیدهادی میرباقری با تقدیر از حمایت مدیرعامل شركت و زحمات دیگر مدیران و همكاران سابق و فعلی روابط عمومی، افزود: كار ما برای آینده سخت‌تر شد و حفظ جایگاه اول بسیار سخت است و با همه توان برای حفظ آن تلاش می‌كنیم.

وی با اشاره به موضوع انتشارات در روابط عمومی و تاكید بر جایگاه رسانه‌ها، خاطرنشان كرد: دانش تولید پیام، شیوه‌های انتشار محتوا، استفاده از كانال‌های ارتباط و برقراری ارتباط دو سویه میان سازمان و مخاطبان از مهمترین وظایف یك روابط عمومی است. به گونه‌ای كه در یكی از تعاریف، روابط عمومی را كابرد خردمندانه «رسانه‌ها» برای نفوذ در «افكار عمومی» دانسته‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت پتروپارس افزود: امروزه روابط عمومی را معمار نظام ارتباطات با مخاطبان داخلی و خارجی سازمان می‌دانند؛ بنابراین كسی كه در یك روابط عمومی، به عنوان كارگزار، كارشناس و كارمند و مدیر فعالیت می‌كند، باید علاوه بر شناخت رسانه و كاركردهای آن، از توانایی دسترسی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و نشر پیام‌ها برخوردار بوده و بتواند پیام‌های مخاطبان برون و درون سازمان و وسایل ارتباط جمعی را درك كند.

میرباقری با بیان اینكه پتروپارس امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی می‌رزمد، گفت: رسالت روابط عمومی‌ها در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، استفاده بهینه از رسانه‌ها برای بیان همه تلاش‌هایی است كه صادقانه و خالصانه در راه اعتلای كشور اسلامی‌مان در حال انجام است.

گفتنی است، در جشنواره‌ای كه پتروپارس در صدر لیست برگزیدگان آن قرار داشت، در رتبه‌های بعدی از روابط عمومی‌های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، وزارت نفت، بانك مركزی، وزارت بهداشت و درمان، صدا و سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان ثبت احوال كشور، بانك كشاورزی و ... تقدیر به عمل آمد.

روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس

ارسال دیدگاه‌ها‌

Website

دیدگاه‌ها‌

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.