جایزه بهترین روابط عمومی ایران به شركت پتروپارس تعلق گرفت
همزمان با برگزاری سیزدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس به عنوان بهترین روابط عمومی كشور در میان سازمان ها و نهادهای بخش خصوصی و دولتی معرفی شد.
در این مراسم كه 19 دی ماه با حضور دكتر سید ابوالحسن فیروزآبادی، رییس مركز ملی فضای مجازی، خانم مهندس سعیدی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس "فراكسیون روابط عمومی و رسانه" مجلس و جمعی از اساتید داخلی و خارجی و مدیران و كارشناسان روابط عمومی از سراسر كشور برگزار شد، به پاس استمرار فعالیت های نوآورانه، خلاقیت در بكارگیری رسانه های نوین و توجه به امر پژوهش و تحقیق در روابط عمومی، جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی ایران به مهندس سیدهادی میرباقری، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس تعلق گرفت.
همچنین در بخش علمی كنفرانس، مقاله "نقش تكنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" به قلم مهندس سیدحسین قوامی، به عنوان مقاله برگزیده كنفرانس مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس كسب عنوان روابط عمومی برتر را مرهون حمایت مدیرعامل و همراهی و پشتیبانی خوب همكاران این شركت دانست و اظهار داشت: معمولا در محدودیت های مالی، تنها ابزار نجات بخش افراد و سازمانها "خلاقیت" است كه می تواند ضمن فایق آمدن بر محدودیت ها، عامل كسب موفقیت و حركت به سوی اهداف از پیش طراحی شده باشد.
وی تهیه و تولید اولین نرم افزار واقعیت افزوده در پتروپارس در سالهای گذشته، و استمرار رویكرد نوآورانه در روابط عمومی را مورد توجه هیات داوران دانست و افزود: ایده استفاده خلاقانه از پیام رسانهای موبایلی و برگزاری جشنواره عكس "سلفی با پتروپارس" كه بدون هیچ هزینه ای بیش از 3 میلیون و 500 هزار بیننده داشت و موجب برندسازی و معرفی بهینه فعالیت های شركت پتروپارس شد، عملكردی كارا و اثربخش دانسته شد و بسیار مورد توجه هیات داوران كنفرانس قرار گرفت و در جهت فعالیت دانش محور و تولید محتوای خلاقانه ارزیابی كردند.
مدیر روابط عمومی پتروپارس خاطر نشان كرد: توجه به مبانی تئوریك، تحقیق و پژوهش و آمیخته كردن آن با فضای عملی و كاربردی و ارایه مقاله "نقش تكنولوژی های نوین در تولید و انتقال پیام" توسط جناب آقای مهندس قوامی از دیگر مواردی بود كه مورد توجه هیات داوران قرار گرفت و به عنوان مقاله برتر كنفرانس معرفی و ارائه شد.
گفتنی است، این مقاله، تنها مقاله ای است كه در سیزدهمین كنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، به صورت سخنرانی ارائه شد.